Şaban Can | Kişisel Blog

PROJELERİM

İdari İşler

İdari İşler Agile Geçişi
Doğuş Teknoloji

Oca 2021 - May 2023
İdari İşler iş süreçlerinin Agile’e geçişi başarılı bir şekilde gerçekleştirdi. İş planlarımız ve takip ettiğimiz konular metrikler ile anlatılabilir ve raporlanabilir hale getirildi.

İdari İşler

İdari İşler Dashboard
Doğuş Teknoloji

Haz 2021 - Nis 2023
İdari İşler Bütçesi ve Raporlama konularını Power BI ile dashboard haline getirerek Exec Team’e düzenli aylık raporlamalar yapıldı.

İdari İşler

İdari İşler Dijitalleşme Çalışmaları
Doğuş Teknoloji

Tem 2020 - Haz 2021
İş süreçlerimizi EBA platformuna taşıyarak fatura , irsaliye puantaj eşleşmelerini gerçekleştirdik . İdari işler know how’unu geçmişe dönük kanıt dökümanlar ekleyerek tutmaya başladık . Power BI entegrasyonu ile dashboard’lara hazır veri girişleri gerçekleşmesini sağladık.

İdari İşler

Taşınma Operasyonu
Doğuş Teknoloji

Kas 2019 - Oca 2020
8000 m2 ve 2000 m2 iki ayrı lokasyonu bulunan Doğuş Teknoloji'nin, Maslak’ta bulunan yeni D-Ofis binasına başarılı ve hatasız bir şekilde taşıdık. Tüm fiziki taşınma sürecinin üst yönetim, grup şirketleri ve tedarikçiler ile arasındaki koordinasyonu sağlandı.

İdari İşler

Gider Yönetimi Optimizasyonu
Doğuş Teknoloji

Oca 2019 - Şub 2019
Şubat ayında temizlik , yemek , servis gibi süreçlerin detaylı bir gözden geçirilmesi ve yeniden kurgulanması sonucunda yıllık 1 milyon TL tasarruf elde ettik. Bu süreçlerde gerçekleştirdiğimiz optimize çalışmalar, hem verimliliği artırdı hem de maliyetleri önemli ölçüde düşürdü. Bu başarı , ekip işbirliği ve dikkatli planlama ile gerçekleştirilen kapsamlı bir süreç yönetiminin bir sonucudur.

İdari İşler

Depo Açılış Süreci
Arvato Lojistik

Mar 2018 - Eki 2018
20.000 m2 büyüklüğünde deponun İdari İşler, Satın Alma ve açılış süreçlerinin koordinasyonu ve proje yöneticiliği yapıldı.

İdari İşler

Genel Müdürlük İnşaatı
Arvato Lojistik

Ocak 2017 - Mart 2018
Şirketin merkez ofisi için Kozyatağı’nda ofis tutulması, mimarlık firması ile ofis layoutun oluşturulması, inşaat sürecinin satınalımı ve koordinasyonunun sağlanması. İdari süreçlerin planlanması ve yönetilmesi. Genel Müdürlük ofisinin açılışının sağlanması.

İdari İşler

İdari İşler Re-Organizasyon
Arvato Lojistik

Ekim 2017 - Kasım 2017
İdari İşler biriminin görev ve sorumluluklarının belirlenmesi, Görev tanımlarının oluşturulması. Ekibin buna göre kurgulanması ve işe alımların yapılması ve süreçlerin planlanarak hayata geçirilmesi.

İdari İşler

Yeşil Ofis Sertifikası Alımı (WWF)
sahibinden.com

Haz 2015 - Haz 2016
E-Ticaret sektöründeki ilk WWF Sertifikasını almak için yeşil ofis sertifikasyon sürecinin yönetilmesi, iyileştirmelerin yapılması sertifika almaya hak kazanılması için yapılan çalışmalara liderlik etmek. Sahibinden.com, WWF Türkiye’nin (Doğal Hayatı Koruma Vakfı) Yeşil Ofis Programı’nı başarıyla tamamlayarak, WWF Türkiye’den “Yeşil Ofis Sertifikası” almaya hak kazanan ilk e-ticaret şirketi oldu.

İdari İşler

Prosedür ve Dökümantasyon Çalışması
sahibinden.com

Haz 2013 - Oca 2014
Tüm İdari İşler ve Satınalma prosedürlerinin hazırlanması , onaylarının alınarak uygulamaya alınması (GSM, Otomasyon kılavuzu, Otopark Yönetimi, Şirket Aracı Prosedürü, Temizlik Prosedürü, Satınalma Prosedürü, Zimmet Prosedürü vb.)
Formlar oluşturarak prosedürel süreçlerin desteklenmesi sağlandı.

İdari İşler

Reklam Departmanı Ofis Kurulumu
sahibinden.com

Oca 2013 - Mar 2013
Ofis kiralama araştırması yapılması, departmanın niteliğine göre en uygun bölgeden en avantajlı ve prestijli ofisin tutulması ,mimar ve iç müşteri ile gerekli koordinasyonun sağlanarak ofisin tasarlanması ve kurulması, ofise taşınılma süreci, resmi başvurular ve ofisin teslim edilmesi ile ilgili tüm sürecin yönetilmesi.

İdari İşler

Dijitalleşme Süreç Yönetimi
sahibinden.com

Ocak 2013 - Ağu 2013
Satınalma , fatura onay süreçleri gibi manuel ve ıslak imza ile ilerleyen konuların dijital süreçlere taşınmasına liderlik edildi. HR ve Finans ekipleri ile ortak çalışmalar yapıldı.

İdari İşler

Ofis Taşınması
sahibinden.com Sahiplex

Tem 2012 - Ağu 2012
Tüm taşınma sürecinin başarıyla yönetilmesi için iş birliği süreçlerinin koordinasyonu, paydaşlar arasındaki etkili iletişim, bilgilendirmeler, yönlendirmeler ve taşınma toplantıları başarılı bir şekilde gerçekleştirilmiştir. Ayrıca idari faaliyetlerin düzenli yönetimi, teknik konularda ilgili departmanlara sağlanan destek ve taşınma sonrası yeni ofis hayatının koordinasyonu başarıyla tamamlanmıştır.

İdari İşler

Güvenlik ve Temizlik Fazla Mesai Azaltılması
Borusan Lojistik

Kas 2011 - May 2012
Tüm lokasyonların güvenlik ve temizlik konularında tek tek ziyaret edilerek fazla mesai kök nedeninin tespit edilmesi analiz edilerek gerçek fazla mesailerinin belirlenmesi ve iyileştirme çalışmalarının yapılması sonucunda 2012 ‘de yıllık 30.000TL tasarruf sağlanmıştır. Holding grup şirketleri ile birlikte gerçekleştirilen bir six sigma projesidir.

İdari İşler

Akaryakıt Tedarikçi Değişikliği
Borusan Lojistik

Ağu 2011 - Ağu 2011
Akaryakıt firması değişikliği sonrasında, farklı lokasyonlardaki araçların koordineli bir şekilde yeni akaryakıt firması taşıt tanıma sistemine entegre edilmesi ve kitlerinin montajı başarıyla tamamlanmıştır. Tedarikçi firma ve lokasyonlar arasındaki iletişim sorunsuz ve zamanında sağlanarak, minimum iş gücü kaybı ile geçiş gerçekleştirilmiştir.

İdari İşler

Ar-Ge Departmanı Yerleşke Kurulumu
Borusan Lojistik

Haz 2011 - Ağu 2011
Borusan Lojistik Ar-Ge departmanının, GOSB Teknopark'ında yeralan LOGO binası içindeki yeni ofisinin layoutlarının hazırlanması ve buna uygun tüm satın alımların gerçekleştirilmesi. Tüm İdari İşler süreçlerinin planlanması ve hayata geçirilmesi. Etkili planlama ve işbirliğiyle gerçekleştirilen kapsamlı bir proje yönetimi başarıyla sonuçlandırılmıştır.

İdari İşler

Personel Taşıma Maliyet Optimizasyonu
Turkcell Teknoloji

Şub 2010 - Mar 2010
Yaklaşık 70 araçlık personel taşıma hizmeti kapsamında servis hareket saatleri , güzergah ve durak çalışması, satın alma ve ihale süreci çalışması sonucunda 2010’da yıllık 200.000 TL tasarruf sağlanmıştır.
Bu başarı, servis hareket saatleri , güzergah ve durak planlaması ile satın alma ve ihale sürecinin başarılı bir şekilde yürütülmesinin sonucudur.

İdari İşler

Gsm Hat Raporlaması
Ceva Lojistik

Tem 2007 - Ağu 2007
Fatura ve fatura detayı raporlama sürecinin manuel olarak yürütüldüğü bir noktadan , yazılım departmanının desteğiyle bir program yazıldı ve tüm raporlama bu program üzerinden yapılmaya başlanıldı.
İş sürecinin otomasyonu için yazılım departmanının aktif bir şekilde işbirliği yapması ve gerekli desteği sağlaması, projenin başarılı bir şekilde tamamlanmasına katkı sağlamıştır. 8 saatlik iş 15 dk ya düşürülmüştür.