Şaban Can | Kişisel Blog

Şaban Can

Şaban Can

İdari İşler ve Satın Alma

Merhaba,

Ben Şaban CAN. 1981 yılında doğdum. Evliyim. İki harika çocuğum var. İpek ve Kaan. Kamp yapmayı, Stephen King okumayı ve hayatın tadını çıkarmayı seven biriyim.

İş hayatımın tamamını büyük kurumsal şirketlerde geçirdim, 18 yıldır lojistik, teknoloji ve gıda gibi sektörlerde önemli görevler üstlendim ve bunun son 12 yılında yöneticilik pozisyonlarında görev aldım.

Kariyerime odaklanmış olsam da, ailem benim için her zaman öncelikli olmuştur. Eşim ve çocuklarımla daha fazla zaman geçirmek, benim için büyük bir mutluluk kaynağı. İş hayatında ise İdari İşler ve Satın Alma birimlerinde çalıştım. Bu süre zarfında, yönetim ve organizasyonel becerilerimi geliştirmek adına pek çok deneyim yaşadım.

Özgeçmişim sade ve düzenli bir şekilde ilerlerken, iş ve aile hayatındaki sorumluluklarımı bir denge içinde yürütmeye özen gösteriyorum. Bu denge, hem profesyonel hem de kişisel hayatımda başarılı ve mutlu olmamı sağlıyor.

Mesleki Uzmanlıklarım

İdari İşler Yönetimi

  • İdari İşler Gider Yönetimi

    Kontrol ettiğimiz tüm giderlerin maliyet analizlerinin yapılarak etkin bir şekilde yönetilmesini sağlamak ve gereksiz harcamaların önüne geçerek tasarruf çalışmaları yapmak ve raporlamak.

  • Bütçe Yönetimi

    Yıllık Bütçe tahmini hazırlamak aylık raporlamalar ve BE çalışmaları yapmak. Opex-Capex bütçe yönetimi gerçekleştirmek. Bütçe uyumu için gerekli çalışmaların yapılması.

  • İdari İşler Ekip Yönetimi

    Direkt bağlı ekibin ve bağlı dış kaynak ekiplerin iş ve çalışan memnuniyeti odaklı yönetimi ve denetimi.

  • Yemek Hizmetleri Yönetimi

    Hem yerinde üretim hem de taşıma yemek hizmetinde memnuniyetin ve yüksek faydanın sağlanması için denetimler gerçekleştirilmesi, fatura ve puantaj kontrolleri.

  • Servis (Personel Taşıma) Hizmeti Yönetimi

    Güzergah planlamaları, kişi başı maliyet analizleri, çalışan ve tedarikçi arasındaki ilişki yönetimi gibi memnuniyet çalışmaları yapılması. Tasarruf sağlayıcı kontroller gerçekleştirilmesi.

  • Temizlik Hizmeti Yönetimi

    Temizlik personellerinin yönetilmesi, denetlenmesi, rutin temizlik planlarının oluşturulması. Saha kontrolleri vb çalışmaların yanı sıra fatura ve puantaj takibi.

  • Güvenlik Hizmeti Yönetimi

    Ofis içi ve dışı güvenlik ekiplerinin yönetimi, kamera izleme, ziyaretçi misafir süreçlerinin denetlenmesi, fatura puantaj takiplerinin yapılması.

  • Gsm Hatları ve Telefon Yönetimi

    Çalışanlara yan hak kapsamında verilen GSM hatları ile ilgili işlemlerin takibi, tarife düzenlemeleri, hat devirleri ve telefon teslimatları ile zimmetlerinin takibi.

  • Prosedürel Süreçler Yönetilmesi

    Şirket araçları kullanım prosedürü, GSM hat kullanım prosedürü, Zimmet prosedürü, Personel taşıma hizmetleri prosedürü vb. prosedürlerin / dokümanların hazırlanması ve üst yönetim onaylarının alınarak yayımlanması.

  • Çalışan Memnuniyeti Çalışmaları

    İç müşteri memnuniyetine ve konforuna yönelik çalışmalar yapmak. (ofis içi etkinlikler, hızlı ve sonuç odaklı çalışmak, konfora yönelik ürün ve hizmet önerilerini hayata geçirmek.

  • Çalışan Memnuniyet Anketleri

    İdari İşler kapsamında verilen hizmetlerin belirlenen takvim dönemlerinde anketler ile ölçümün sağlanması ve memnuniyeti yukarı çıkaracak uygulama ve aksiyonların alınması.

  • Ofis Yönetimi

    Ofisteki her türlü bakım onarım faaliyetlerinin planlanması, arıza müdahaleleri, yerleşim planı çalışmaları, İklimlendirme, aydınlatma vb. hizmetlerin yönetilmesi.

  • İkram Hizmetleri ve Mutfak Yönetimi

    İkram görevlilerinin yönetimi, mutfak ihtiyaçlarını belirlenmesi ve sarf alımlarının analizlerinin gerçekleştirilmesi ve memnuiyet çalışmaları yapılması.

  • Dijitalleşme Çalışmaları

    Süreçlerin denetlenebilir, kontrol edilebilir ve raporlanabilir hale getirilmesi için güncel teknolojilerden faydalanılması, Power BI gibi araçlar kullanılarak dashboardlar hazırlanması

  • Araç Filo Yönetimi

    Şirket araçlarını (Kiralık yada özmal) bakım onarım, yedekleme, hasar, sigorta, zimmet ve iade süreçlerinin takibi yönetimi.

  • Akaryakıt Hizmeti Yönetimi

    Şirket araçlarının akaryakıt alımlarını akibi, limit belirleme çalışmaları yapılması ve prosedürel süreçlere uyumunun kontrolü.

  • Toplantı Odaları Yönetimi

    Toplantı odalarının rezervasyonlarının yönetilmesi ve oda içi yiyecek içecek ikramların yapılması ve memnuniyete yönelik çalışmalar.

  • İSG Süreçlerinin Yönetimi

    Risk analizlerinin çıkarılması, İzleme-Ölçüm tablolarının hazırlanması İSG uzmanının kontrolü ve denetlenmesi İSG dosyasının güncelliğinin sağlanması, İSG eğitimleri, Periyodik kontrollerin gerçekleştirilmesi süreçlerinin yönetilmesi.

  • Resmi Kurum İşlemleri

    Çalışma ruhsatı başvuruları, ÇTV, reklam vergisi vb. süreçlerin takibi ve demelerinin gerçekleştirilmesi.

  • Depo Yönetimi

    İdari İşlere ait depoların kontrol ve düzenin sağlanması. Depo listelerinin oluşturulması gereksiz alımların önüne geçilerek depodan temin edilmesi.

  • Bitki bakımları ve Peyzaj Yönetimi

    Ofis içi ve dışı bitki alımlarını ve peyzaj işlerinin koordinasyonu ve yönetilmesi.

  • Zimmet Yönetimi

    Yönetimimizde olan Cep Telefonu, Tablet, PC gibi elektronik envanter ve şirket araçlarının zimmet süreçlerinin yapılması ve yönetilmesi.

  • Resepsiyon ve Karşılama Hizmetleri Yönetimi

    Şirketin ilk giriş noktası olan resepsiyon hizmetlerinin iç ve dış müşteri memnuniyeti sağlanarak yönetilmesinin sağlanması.

  • Muhaberat Yönetimi

    Gelen-Giden kargo ve kurye hizmetlerinin kayıt altına alınması ve raporlanabilir hale getirilmesi. Ofis içi dağıtım planlamalarının yapılması.

  • Ofisboy ve Lojistik Destek Hizmetleri Yönetimi

    Ofis dışı işlerin takibi, Noter, Bankalar resmi, evrak teslimlerinin yapılması. Ofis dışı çalışan personelin denetimi ve kontrolü.

  • Raporlamalar

    Alınan hizmet ve ürünlerin bütçe karşılaştırmalarını içeren maliyet analizi raporları hazırlanması

  • Bina Yönetimi ile İlişkiler Yönetimi

    Ofisin kiralık bir mülk olması halinde bina yönetimi ile ilişkilerin yönetilmesi. Çevre düzeni, otopark, ziyaretçi trafiği ve bina yönetimi maliyetlerinin kontrolü ve yönetiminin sağlanması.

  • Fatura Kontrolleri Onay Süreçleri

    Alınan hizmet ve ürünlerin faturaların kontrol edilmesi, onay verilmesi süreçlerinin yönetilmesi.

  • İç ve Dış Etkinliklere Destek Sağlanması

    Motivasyon etkinliklerinde servis ve ikram hizmetlerinin planlanması ve yönetilmesi.

  • Bina Teknik Hizmetlerin Yönetilmesi

    Teknik personelin yönetimi ve binada/ofiste meydana gelebilecek problemlere kalıcı ve hızlı çözümler üretilmesini sağlamak.

  • İlişki Yönetimi

    Astlar, denkler ve Üstler ile arada köprü oluşturarak birimin hedefler doğrultusunda çalışmasını sağlamak ve iletişimin öneminin farkında olarak ilişki yönetimi sağlamak.

  • Ses ve Görüntü Sistemlerinin Yönetilmesi

    Projeksiyon cihazları, Yönetici odaları TV leri, İç İletişim ekranları ve Ses sistemlerinin yönetilmesi.

Satın Alma Yönetimi

  • Yemek Hizmeti Alımı

    Yerinde üretim ve taşıma yemek hizmeti olmak üzere hizmet alımı gerçekleştirilmesi, sözleşme süreci yönetimi ve üretim tesisi ziyaretleri dahil olmak üzere hizmet alımının uçtan uca yönetilmesi.

  • Servis (Personel Taşıma) Hizmet Alımı

    Güzergah belirleme, tekliflendirme, sözleşme yönetimi dahil olmak üzere servis hizmetinin uçtan uca alımının ve denetimin gerçekleştirilmesi.

  • Güvenlik Hizmet Alımı

    Hem fiziki hem dijital güvenlik ihtiyacının belirlenerek hizmet ve ürün alımlarının sözleşme süreçleri ile birlikte hizmet alımının gerçekleştirilmesi.

  • GSM Hizmet Sözleşmesi

    Çalıştığım kurumlarda (Borusan Lojistik, sahibinden.com, Doğuş Teknoloji) GSM ihalesi hizmet alım süreçlerinin tekliflendirilmesi, Teknoloji bütçesi alımları ve ek faydalar için pazarlıklar yapılması gibi süreçlerin yönetilmesi ve sonuçlandırılması.%70-%80 oranlarında indirimler alınması.

  • Akaryakıt Hizmet Alımı

    Şirket araçları ve jeneratörler için akaryakıt alımları gerçekleştirilmesi.

  • Araç Kiralama Süreci

    Çalıştığım tüm kurumlarda C-Level ve Manager pozisyonları dahil olmak üzere tüm araç kiralama sürecinin sözleşme, araç teslim alma, iade süreçlerini de içerecek şekilde uçtan uca yönetilmesini.

  • Özmal Araç Satışı

    Şirket özmal araçlarının satışı için kurumsal firmalardan (Borusan manheimm) ve bireysel araç galerilerinden teklifler alarak satış süreçlerini yönetilmesi.

  • Diyetisyen ve Masöz Hizmeti

    Diyetisyen ve Masöz hizmet alımları gerçekleştirilmesi.

  • Temizlik ve Gıda Sarf Alımları

    Temizlik malzemeleri, Kağıt grubu, Kimyasal ve temizlik ekipmanı alımları ile gıda sarf malzemeleri, karton bardak, çay kahve filtre kahve vb. ürün alımlarının gerçekleştirilmesi ve raporlanması. Kişi başı tüketim ölçümleri ile tahmini bütçe çalışmaları yapılması.

  • İSG Hizmeti ve İSG Eğitim Hizmet Alımları

    İşyeri Hekimi, İş Güvenliği Uzmanı hizmet alımlarının gerçekleştirilmesi, işyeri risk analizlerinin çıkarılması ve takip edilmesi, İSG kapsamında ilkyardım, yangın ve koruma-kurtarma eğitimlerinin hizmet alımının gerçekleştirilmesi.

  • Barter Süreçleri

    Reklam karşılığı hizmet-ürün alımı gibi süreçlerin yönetilmesi.

  • Kurumsal ve İç İletişim Alımları

    Afiş, branda, POP malzemesi, kupa, kalem, ajanda, ofis içi ve dışı giydirme ve reklam ve tabela hizmeti alımı, rool-up ve her türlü logolu promosyonel ürün alımının gerçekleştirilmesi.

  • Bayram Çikolataları

    Bayram ve yılbaşı gibi dönemlerde çalışanlar için bayram çikolatası alımı ve dağıtımının gerçekleştirilmesi (dijital ve fiziki alımlar dahil)

  • Snack Otomat Hizmeti

    Ofis içi ve dışı snack otomat hizmet alımı (Sıcak-soğuk içecek ve yiyecek otomatları)

  • Konaklama ve Etkinlik Hizmet Alımları

    Kurumsal etkinlik işlerinde etkinliğin yapılacağı alanın belirlenmesi, sözleşme süreçleri, şirket için konaklama satın almalarının gerçekleştirilmesi.

  • Kargo-Kurye Hizmet Alımları

    Kargo ve kurye hizmet alımının şirket çıkarlarına uygun bir şekilde gerçekleştirilmesi.

  • Ofis İçi ve Dışı Bitki Alımları

    Ofis içi ve dışında çevre düzenlemesi ve bitki alımları gerçekleştirilmesi. Bu konu da araştırma yapılması ve en uzun süre yaşayacak ve bakımı kolay bitki seçiminin sağlanması. Sözleşme ve hizmet/ürün alımları.

  • Bilgi Teknolojileri Ürün alımları

    Cep telefonu, laptop, monitör, tablet gibi masa üstü ürün alımlarının gerçekleştirilmesi.

  • İş Kıyafetleri Alımları

    Mavi yaka çalışanlar için iş kıyafeti ve iş ayakkabısı alımlarının gerçekleştirilmesi.

  • Yemek Kartı ve Hediye Çeki Alımları

    Yemek hizmetinin sunulamadığı lokasyonlarda yemek kartı (Sodexo, Ticket vb.) hizmeti alımlarının gerçekleştirilmesi. Ödüllendirme çalışmaları için alternatif tedarikçi ve öneriler geliştirilmesi.

  • Çalışan Destek ve Psikolojik Yardım Hizmeti

    Çalışanlar için psikolojik yardım ve destek hattı hizmeti ve asistanlık hizmeti alımı. (Psikolojik Danışma, Çocuk ve Aile Danışmanlığı , Tıbbi Danışma, Anne-Bebek Destek, Mali Danışma, Mevzuat Danışmanlığı, Eğitim Danışmanlığı, Stres Yönetimi vb.)

  • Ofis Tadilat ve Tamirat,Bakım Onarım Faaliyetleri

    Ofiste gerçekleşecek olan her türlü layout değişikliği için inşai satınalmalar, bakım-onarım hizmet alımları (İklimlendirme, turnike, Boya, Elektrik vb.)

  • Baskı Matbaa Alımları

    Şirketin kurumsal ihtiyaçları kapsamında kartvizit, zarf, Antetli A4 , fatura vb. her türlü baskı ve matbaa alımlarının gerçekleştirilmesi.

  • İdari İşler Gider Yönetimi

    Kontrol ettiğimiz tüm giderlerin maliyet analizlerinin yapılarak etkin bir şekilde yönetilmesini sağlamak ve gereksiz harcamaların önüne geçerek tasarruf çalışmaları yapmak ve raporlamak.

  • Bütçe Yönetimi

    Yıllık Bütçe tahmini hazırlamak aylık raporlamalar ve BE çalışmaları yapmak. Opex-Capex bütçe yönetimi gerçekleştirmek. Bütçe uyumu için gerekli çalışmaların yapılması.

  • İdari İşler Ekip Yönetimi

    Direkt bağlı ekibin ve bağlı dış kaynak ekiplerin iş ve çalışan memnuniyeti odaklı yönetimi ve denetimi.

  • Yemek Hizmetleri Yönetimi

    Hem yerinde üretim hem de taşıma yemek hizmetinde memnuniyetin ve yüksek faydanın sağlanması için denetimler gerçekleştirilmesi, fatura ve puantaj kontrolleri.

  • Servis (Personel Taşıma) Hizmeti Yönetimi

    Güzergah planlamaları, kişi başı maliyet analizleri, çalışan ve tedarikçi arasındaki ilişki yönetimi gibi memnuniyet çalışmaları yapılması. Tasarruf sağlayıcı kontroller gerçekleştirilmesi.

  • Temizlik Hizmeti Yönetimi

    Temizlik personellerinin yönetilmesi, denetlenmesi, rutin temizlik planlarının oluşturulması. Saha kontrolleri vb çalışmaların yanı sıra fatura ve puantaj takibi.

  • Güvenlik Hizmeti Yönetimi

    Ofis içi ve dışı güvenlik ekiplerinin yönetimi, kamera izleme, ziyaretçi misafir süreçlerinin denetlenmesi, fatura puantaj takiplerinin yapılması.

  • Gsm Hatları ve Telefon Yönetimi

    Çalışanlara yan hak kapsamında verilen GSM hatları ile ilgili işlemlerin takibi, tarife düzenlemeleri, hat devirleri ve telefon teslimatları ile zimmetlerinin takibi.

  • Prosedürel Süreçler Yönetilmesi

    Şirket araçları kullanım prosedürü, GSM hat kullanım prosedürü, Zimmet prosedürü, Personel taşıma hizmetleri prosedürü vb. prosedürlerin / dokümanların hazırlanması ve üst yönetim onaylarının alınarak yayımlanması.

  • Çalışan Memnuniyeti Çalışmaları

    İç müşteri memnuniyetine ve konforuna yönelik çalışmalar yapmak. (ofis içi etkinlikler, hızlı ve sonuç odaklı çalışmak, konfora yönelik ürün ve hizmet önerilerini hayata geçirmek.

  • Çalışan Memnuniyet Anketleri

    İdari İşler kapsamında verilen hizmetlerin belirlenen takvim dönemlerinde anketler ile ölçümün sağlanması ve memnuniyeti yukarı çıkaracak uygulama ve aksiyonların alınması.

  • Ofis Yönetimi

    Ofisteki her türlü bakım onarım faaliyetlerinin planlanması, arıza müdahaleleri, yerleşim planı çalışmaları, İklimlendirme, aydınlatma vb. hizmetlerin yönetilmesi.

  • İkram Hizmetleri ve Mutfak Yönetimi

    İkram görevlilerinin yönetimi, mutfak ihtiyaçlarını belirlenmesi ve sarf alımlarının analizlerinin gerçekleştirilmesi ve memnuiyet çalışmaları yapılması.

  • Dijitalleşme Çalışmaları

    Süreçlerin denetlenebilir, kontrol edilebilir ve raporlanabilir hale getirilmesi için güncel teknolojilerden faydalanılması, Power BI gibi araçlar kullanılarak dashboardlar hazırlanması

  • Araç Filo Yönetimi

    Şirket araçlarını (Kiralık yada özmal) bakım onarım, yedekleme, hasar, sigorta, zimmet ve iade süreçlerinin takibi yönetimi.

  • Akaryakıt Hizmeti Yönetimi

    Şirket araçlarının akaryakıt alımlarını akibi, limit belirleme çalışmaları yapılması ve prosedürel süreçlere uyumunun kontrolü.

  • Toplantı Odaları Yönetimi

    Toplantı odalarının rezervasyonlarının yönetilmesi ve oda içi yiyecek içecek ikramların yapılması ve memnuniyete yönelik çalışmalar.

  • İSG Süreçlerinin Yönetimi

    Risk analizlerinin çıkarılması, İzleme-Ölçüm tablolarının hazırlanması İSG uzmanının kontrolü ve denetlenmesi İSG dosyasının güncelliğinin sağlanması, İSG eğitimleri, Periyodik kontrollerin gerçekleştirilmesi süreçlerinin yönetilmesi.

  • Resmi Kurum İşlemleri

    Çalışma ruhsatı başvuruları, ÇTV, reklam vergisi vb. süreçlerin takibi ve demelerinin gerçekleştirilmesi.

  • Depo Yönetimi

    İdari İşlere ait depoların kontrol ve düzenin sağlanması. Depo listelerinin oluşturulması gereksiz alımların önüne geçilerek depodan temin edilmesi.

  • Bitki bakımları ve Peyzaj Yönetimi

    Ofis içi ve dışı bitki alımlarını ve peyzaj işlerinin koordinasyonu ve yönetilmesi.

  • Zimmet Yönetimi

    Yönetimimizde olan Cep Telefonu, Tablet, PC gibi elektronik envanter ve şirket araçlarının zimmet süreçlerinin yapılması ve yönetilmesi.

  • Resepsiyon ve Karşılama Hizmetleri Yönetimi

    Şirketin ilk giriş noktası olan resepsiyon hizmetlerinin iç ve dış müşteri memnuniyeti sağlanarak yönetilmesinin sağlanması.

  • Muhaberat Yönetimi

    Gelen-Giden kargo ve kurye hizmetlerinin kayıt altına alınması ve raporlanabilir hale getirilmesi. Ofis içi dağıtım planlamalarının yapılması.

  • Ofisboy ve Lojistik Destek Hizmetleri Yönetimi

    Ofis dışı işlerin takibi, Noter, Bankalar resmi, evrak teslimlerinin yapılması. Ofis dışı çalışan personelin denetimi ve kontrolü.

  • Raporlamalar

    Alınan hizmet ve ürünlerin bütçe karşılaştırmalarını içeren maliyet analizi raporları hazırlanması

  • Bina Yönetimi ile İlişkiler Yönetimi

    Ofisin kiralık bir mülk olması halinde bina yönetimi ile ilişkilerin yönetilmesi. Çevre düzeni, otopark, ziyaretçi trafiği ve bina yönetimi maliyetlerinin kontrolü ve yönetiminin sağlanması.

  • Fatura Kontrolleri Onay Süreçleri

    Alınan hizmet ve ürünlerin faturaların kontrol edilmesi, onay verilmesi süreçlerinin yönetilmesi.

  • İç ve Dış Etkinliklere Destek Sağlanması

    Motivasyon etkinliklerinde servis ve ikram hizmetlerinin planlanması ve yönetilmesi.

  • Bina Teknik Hizmetlerin Yönetilmesi

    Teknik personelin yönetimi ve binada/ofiste meydana gelebilecek problemlere kalıcı ve hızlı çözümler üretilmesini sağlamak.

  • İlişki Yönetimi

    Astlar, denkler ve Üstler ile arada köprü oluşturarak birimin hedefler doğrultusunda çalışmasını sağlamak ve iletişimin öneminin farkında olarak ilişki yönetimi sağlamak.

  • Ses ve Görüntü Sistemlerinin Yönetilmesi

    Projeksiyon cihazları, Yönetici odaları TV leri, İç İletişim ekranları ve Ses sistemlerinin yönetilmesi.

  • Yemek Hizmeti Alımı

    Yerinde üretim ve taşıma yemek hizmeti olmak üzere hizmet alımı gerçekleştirilmesi, sözleşme süreci yönetimi ve üretim tesisi ziyaretleri dahil olmak üzere hizmet alımının uçtan uca yönetilmesi.

  • Servis (Personel Taşıma) Hizmet Alımı

    Güzergah belirleme, tekliflendirme, sözleşme yönetimi dahil olmak üzere servis hizmetinin uçtan uca alımının ve denetimin gerçekleştirilmesi.

  • Güvenlik Hizmet Alımı

    Hem fiziki hem dijital güvenlik ihtiyacının belirlenerek hizmet ve ürün alımlarının sözleşme süreçleri ile birlikte hizmet alımının gerçekleştirilmesi.

  • GSM Hizmet Sözleşmesi

    Çalıştığım kurumlarda (Borusan Lojistik, sahibinden.com, Doğuş Teknoloji) GSM ihalesi hizmet alım süreçlerinin tekliflendirilmesi, Teknoloji bütçesi alımları ve ek faydalar için pazarlıklar yapılması gibi süreçlerin yönetilmesi ve sonuçlandırılması.%70-%80 oranlarında indirimler alınması.

  • Akaryakıt Hizmet Alımı

    Şirket araçları ve jeneratörler için akaryakıt alımları gerçekleştirilmesi.

  • Araç Kiralama Süreci

    Çalıştığım tüm kurumlarda C-Level ve Manager pozisyonları dahil olmak üzere tüm araç kiralama sürecinin sözleşme, araç teslim alma, iade süreçlerini de içerecek şekilde uçtan uca yönetilmesini.

  • Özmal Araç Satışı

    Şirket özmal araçlarının satışı için kurumsal firmalardan (Borusan manheimm) ve bireysel araç galerilerinden teklifler alarak satış süreçlerini yönetilmesi.

  • Diyetisyen ve Masöz Hizmeti

    Diyetisyen ve Masöz hizmet alımları gerçekleştirilmesi.

  • Temizlik ve Gıda Sarf Alımları

    Temizlik malzemeleri, Kağıt grubu, Kimyasal ve temizlik ekipmanı alımları ile gıda sarf malzemeleri, karton bardak, çay kahve filtre kahve vb. ürün alımlarının gerçekleştirilmesi ve raporlanması. Kişi başı tüketim ölçümleri ile tahmini bütçe çalışmaları yapılması.

  • İSG Hizmeti ve İSG Eğitim Hizmet Alımları

    İşyeri Hekimi, İş Güvenliği Uzmanı hizmet alımlarının gerçekleştirilmesi, işyeri risk analizlerinin çıkarılması ve takip edilmesi, İSG kapsamında ilkyardım, yangın ve koruma-kurtarma eğitimlerinin hizmet alımının gerçekleştirilmesi.

  • Barter Süreçleri

    Reklam karşılığı hizmet-ürün alımı gibi süreçlerin yönetilmesi.

  • Kurumsal ve İç İletişim Alımları

    Afiş, branda, POP malzemesi, kupa, kalem, ajanda, ofis içi ve dışı giydirme ve reklam ve tabela hizmeti alımı, rool-up ve her türlü logolu promosyonel ürün alımının gerçekleştirilmesi.

  • Bayram Çikolataları

    Bayram ve yılbaşı gibi dönemlerde çalışanlar için bayram çikolatası alımı ve dağıtımının gerçekleştirilmesi (dijital ve fiziki alımlar dahil)

  • Snack Otomat Hizmeti

    Ofis içi ve dışı snack otomat hizmet alımı (Sıcak-soğuk içecek ve yiyecek otomatları)

  • Konaklama ve Etkinlik Hizmet Alımları

    Kurumsal etkinlik işlerinde etkinliğin yapılacağı alanın belirlenmesi, sözleşme süreçleri, şirket için konaklama satın almalarının gerçekleştirilmesi.

  • Kargo-Kurye Hizmet Alımları

    Kargo ve kurye hizmet alımının şirket çıkarlarına uygun bir şekilde gerçekleştirilmesi.

  • Ofis İçi ve Dışı Bitki Alımları

    Ofis içi ve dışında çevre düzenlemesi ve bitki alımları gerçekleştirilmesi. Bu konu da araştırma yapılması ve en uzun süre yaşayacak ve bakımı kolay bitki seçiminin sağlanması. Sözleşme ve hizmet/ürün alımları.

  • Bilgi Teknolojileri Ürün alımları

    Cep telefonu, laptop, monitör, tablet gibi masa üstü ürün alımlarının gerçekleştirilmesi.

  • İş Kıyafetleri Alımları

    Mavi yaka çalışanlar için iş kıyafeti ve iş ayakkabısı alımlarının gerçekleştirilmesi.

  • Yemek Kartı ve Hediye Çeki Alımları

    Yemek hizmetinin sunulamadığı lokasyonlarda yemek kartı (Sodexo, Ticket vb.) hizmeti alımlarının gerçekleştirilmesi. Ödüllendirme çalışmaları için alternatif tedarikçi ve öneriler geliştirilmesi.

  • Çalışan Destek ve Psikolojik Yardım Hizmeti

    Çalışanlar için psikolojik yardım ve destek hattı hizmeti ve asistanlık hizmeti alımı. (Psikolojik Danışma, Çocuk ve Aile Danışmanlığı , Tıbbi Danışma, Anne-Bebek Destek, Mali Danışma, Mevzuat Danışmanlığı, Eğitim Danışmanlığı, Stres Yönetimi vb.)

  • Ofis Tadilat ve Tamirat,Bakım Onarım Faaliyetleri

    Ofiste gerçekleşecek olan her türlü layout değişikliği için inşai satınalmalar, bakım-onarım hizmet alımları (İklimlendirme, turnike, Boya, Elektrik vb.)

  • Baskı Matbaa Alımları

    Şirketin kurumsal ihtiyaçları kapsamında kartvizit, zarf, Antetli A4 , fatura vb. her türlü baskı ve matbaa alımlarının gerçekleştirilmesi.